Kimonoträsket

Det har ju varit lite av en trend att sy kimonos i sybloggvärlden och jag var ju bara tvungen att haka på trenden.
Mönstret har jag ritat själv. Jag utgick från en kimono från garderoben.
 
Tyget var sladdrigt värre att hantera. Tycker att den här blev lite så där.  Kanske i längsta laget? Mönsterpassningen blev dock väldigt bra.
 
 
 
 
 
 
 
1 Julia:

skriven

Jag tycker den blev jättefin! :)

Om inte annat så är det ju härligt med en sån kimono på sommarn till bruna ben och en klänning :)

Svar: Tack! Ja, det blir nog ett sommarplagg!
Petra

2 wallinskaya:

skriven

Jaha, är det en trend. Kanske måste haka på den trenden... jag som är så trendig ;)

Svar: Bäst att du hakar på, så att du inte blir otrendig ;)
Petra

3 Ellen Lindberg:

skriven

Åh, denna är jättefin!

Kommentera här: