Me made may ´14

Ja, jag har funderat och funderat om jag ska orka i år igen, men till slut kom jag fram till att jag faktiskt gör det! Med den enkla anledningen att det är kul och att jag behöver en push att använda hemmasytt oftare. 
Så hej och hå nu kör vi! ...dock inte i dag för jag har inte tagit ett endaste steg utanför dörren utan endast vistats vid min symaskin iförd tights och t-shirt.
 
Jag tänker att så här får det bli:
En hemsydd grej per dag och fotandet får det bli som det bli med eftersom jag tycks minnas att det var den jobbigaste delen.
 
Undantag:
Om jag bara är hemma och drar (typ som idag) då skippar jag.
Om jag typ ska gör någon aktivitet där hemsydda saker ej lämpar sig, då skippar jag.
Om jag känner att jag bara inte orkar någon dag, då skippar jag också.
 
Bjuder på en bild från dagens bestyr istället och återkommer en annan dag med en hemmasyddoutfit.
 
 
 
 
 
 
1 EvaP:

skriven

Den där klänningen på provdockan är - ja, finaste av fina!

2 Karin:

skriven

Roligt att du också är med. Jag tycker att du gör rätt som sätter upp dina egna villkor så här, det ska ju inte vara jobbigt även om det är en utmaning.

Kommentera här: