MMM´14 - sammanfattning

        

Jämfört med förra året så tycker jag faktiskt det gått bättre i år. Kanske för att jag sytt fler toppar, men även för att jag gick in i utmaningen lite mer lättsinnigt än 2013.
Sjukdomen ställde till det lite mot slutet, men annars har det gått bra. Jag fuskade en dag i mitten, fast då hade jag faktiskt  den broderade väskan...
...Och fotandet var precis lika jobbigt som förra året så tyvärr är inte bilderna i perfekt kvalitet och inte heller i exakt rätt ordning.
 
Det bästa tycker jag dock har varit att upptäcka andra deltagare. Här kommer tre bloggtips:
 
 
 
 
 
1 Wallinskaya:

skriven

Ja, du har ju mycket att välja på också! Om jag skulle göra en me made may skulle jag först av allt vara ganska varm eftersom allt är stickat typ och dessutom skulle det blir väldigt enformigt eftersom jag inte har så många plagg made by me. :)

Svar: Det är därför du måste, i större utsträckning, utforska sömnadens underbara värld! =)
Petra

2 Wallinskaya:

skriven

Åh, den ska jag utforska omedelbart! :)

Kommentera här: