Resterna från 2013: del 2

Var lite "wild n crazy" en dag och sydde något helt annat än vad jag brukar. En rak klänning i block med holkärmar.
 
 
På gränsen att vara lite för kort, men jag gillar den ändå.
 
 
 
 
1 frida nordström:

skriven

Älskar holkärmar!

Svar: Ja, visst är det toppen!
Petra

2 Linnéa:

skriven

Sjukt snygg!

Svar: Tack så mycket!
Petra

3 Anonym:

skriven

Olik de andra klänningarna du sytt - men lika fin. Den klär dig verkligen!

Svar: Tack!
Petra

4 Malin Aurora:

skriven

Himlans tjusig!

Svar: Tack Malin!
Petra

5 Karin:

skriven

Klänningen ser verkligen bekväm ut! Det är roligt att göra (och se) lite annorlunda saker ibland.

Svar: Ja, visst är det! Ibland blir jag så less på det jag oftast gör...
Petra

6 Sofia:

skriven

Hej.
Vilka fina klänningar du gör! Finns det någon möjlighet att du kan hjälpa en annan (som t.ex mig som bara förstör symaskinerna) att sy upp en grej? :)

Kommentera här: