Resterna från 2013

Hos mig råder det sytorka just för tillfället. Tur att jag har lite grejer från 2013 som inte blivit fotade. 
Först ut:
 
En till klänning i Falcon Crest-stil.
 
Motveck i midjan. 
 
 
 
Synligt blixtlås bak.
 
1 Britta:

skriven

Jättefin!

Svar: Tack!
Petra

2 Sandra:

skriven

Vad fin!! Gör du mönstrena själv? Är nybörjare på att sy...har inte sytt sedan gymnasiet men älskade det då. Fick en symaskin för två år sen som jag inte använt för jag inte vågar/kommer ihåg hur man gör/inte har någon att fråga om hjälp :(

Svar: Tack Sandra! Ja, de flesta av mina mönster konstuerar jag själv. Mitt tips till dig: Kolla efter enkla symönster i närmsta sybutik. Har du ett bra mönster (gärna med bilder) så är det inte allt för svårt, men det gäller att träna, träna, träna! Lycka till!
Petra

Kommentera här: