En huvtröja med spets

Försöker få igång sysuget. Trodde det hade kommit tillbaka, men ack så jag bedrog mig. 
Nu har jag iallafall sytt något helt annat - en joggingtröja med spets!
 
 
Idén har jag snott rakt av, härifrån.
 
1 Camilla:

skriven

Åh! Vad fin! Blir ju avundsjuk, vill också ha!

2 Mirjam Hedkvist:

skriven

Hej! Jag kanske har skrivit det förr men du är så himla inspirerande och syr superfina kläder. Gör du alla dina mönster själv till klänningar och t.ex den här tröjan?

3 Ester:

skriven

Kul idé! Det blev fint att blanda in spets på ett plagg som inte alls brukar förknippas med spets annars. Lyckat! :)

4 Krajamaria:

skriven

Så fint du gjort med spets och collegetyg! :) Det vill jag nog testa. Mysdressen borde kunna bli lite mer piffig med spets på... ;)

5 Linda:

skriven

Så fin!!

6 Elaine:

skriven

Den dr vill jag ha! :o

Kommentera här: