väskan...

...gav mig på någon dag efter jag skrivit förra inlägget. Jag hade egentligen inte tänkt att skriva något om den eftersom jag är inte nöjd med den, men alla projekt kan ju inte bli lyckade och det är viktigt att visa det också.
 
För det första är den för stor. För det andra fick jag inte riktigt till handtagen och tycker den ser för "hemmagjord ut". Dessutom råkade jag förstöra undersidan när jag skulle stryka den. Botten är fuskskinn, och det smälter om det blir för varmt. Jag råkade på något sätt komma åt det, fast jag var så försiktig. 
 
 
 
 
 
 
 
1 Ester:

skriven

Ojdå! På Bild ser den inte alls hemgjord ut, väldigt fin tycker jag! Och för stor - det beror ju på när man ska använda den. Ibland behövs lite större handväskor.. :)

Svar: ...eller resväskor. =) Tack iaf, får som sagt kanske omvärdera hur den är.
Petra

2 Fredrikapåvinden:

skriven

Här på min skärm ser den verkligen inte hemmagjord ut! Tänkte när jag först såg den att det var ovanligt att du la ut något du köpt... Jag tycker den ser superfin ut!!

Svar: Vad glad jag blir, får kanske ompröva mina tankar om den!
Petra

3 Linnéa:

skriven

Jag tycker inte den ser hemmagjord ut. Trodde faktiskt det var en köpt väska från början :)

Svar: Ja, det kanske bara är jag som är kritisk. =)
Petra

4 Camilla:

skriven

Jag tycker att den ser jättefin ut! Jag tar gärna den! ;)

Eller mönstret med beskrivning. =)

Svar: Tack! Beskrivning och mönster finns tyvärr bara i mitt huvud...
Petra

5 Wallinskaya:

skriven

Kanske är det så att det bara är DU som ser det där, för jag tycker den ser så himla snygg ut, Petra! :)

Svar: Ja, man själv är den största kritikern.
Petra

Kommentera här: