Plisserat + göra om = sant

 En plisserad kjol. 
 
 
Som vanligt döljer sig oceaner av tyg...
 
 
Den fick spetsiga puffärmar och fick direkt lite Falcon Crest-feeling.
 
 
Motveck i midjan både fram och bak.
 
 
Jag är väldigt nöjd! Känner mig nästan lika cool som Angela Channing i den. 
 
1 Mirjam:

skriven

Ganska nylagt hittat till din blogg, vill bara säga att du gör hemskt mycket snyggt och är väldigt inspirerande!:)

Svar: Tack Mirjam, vad glad jag blir!
Petra

2 Britta:

skriven

Jättefin, som vanligt! Du är så himla kreativ.

3 Britta:

skriven

(Puffärmarna! J'adore!)

Svar: =)
Petra

4 Karin:

skriven

Jag är lite fascinerad av att du lyckas bli av med alla vecken...

Sedan en fråga: Hur mycket rörelsevidd brukar du ha i livet? Det ser väldigt tajt ut, men jag antar att du syr så att det inte blir obekvämt.

Svar: Jag ångstryker som tusan för att bli av med vecken…
Rörelsevidd…just den här, som du redan sett, är det lite rörelsevidd i.
Jag har gärna lite mindre rörelsevidd. Jag hatar då det ser för stort ut, men det är ju alltid en fin gräns där, för man vill ju faktiskt kunna röra sig i plagget. =)
Petra

Kommentera här: