Sollinnet

En sak som legat på "att-göra-klart-hyllan" en tid är sollinnet. Tur att man är med i en eminent syjunta så att saker och ting blir gjorda där.

Nu är det nästan klart, men som med alla grejer jag gör blir jag så velig hur jag vill ha det. Jag börjar fundera om linnet är för långt. Jag hade tänkt kalasa till det med lite fransar och då är sju rader alldeles för långt.
Suck, så jobbigt eftersom ett riva upp blir jättekomplicerat eftersom jag börjat nerifrån. Fram är det inga problem eftersom det bara är att ta bort en rad med rutor, men bak...
 Med sju rader rutor.
 Med sex rader rutor.
1 Linda:

skriven

Men Petra va snyggt. Jag tycker sju rader. Det där kommer få alla pojkar att stå på rad i sommar. :)

2 makeityourownelin:

skriven

SUperfin.

Har du gjort rutorna själv? Och hur?

Kommentera här: