Man ska alltid riva upp!

 
Virkar just nu ett par shorts (mönstret kan man hitta här). Innan jag skulle virka spetskanten nertill tyckte jag att shortsen var lite korta så jag freestylade och virkade lite längre. Det kändes inte bra när jag gjorde det. Det blev inte bra, men i min iver att bli klar tänkte jag: "äh, det kommer inte att synas". Sedan fortsatte jag virka spetskant. På nedersta bilden kan man se förlängningen, ugly!! Därför har jag nu rivit upp spetskant och förlängning. Man ska alltid riva upp. Varför lär jag mig aldrig?
1 Ester:

skriven

Oh, my gosh, vad du är snabb! (Skulle inte du packa?!) ;)
De blir fina i alla fall! :)

2 Linda:

skriven

Men Petra! Va snabb du är! Och det är den enda stora sanningen: man ska alltid repa upp! :)
(men hoppet är det sista som lämnar människan också...)

3 petra:

skriven

För snabb för mitt eget bästa... Har kramp i händerna och virkförbud. :-(

Kommentera här: