1 dorion:

skriven

Vill du vinna fina priser?



Kolla in min blogg, just nu har jag 8st tävlingar!



Länk: http://blogg.daredesign.se/#category6 :)

2 Alice:

skriven

Så himla söta! Klart du orkar göra färdigt de där :)

3 Christoffer:

skriven

Hej Petronella,



Grym blogg!



Driver ett nytt projekt inom utbildning på nätet som jag skulle vilja prata med dig om. Vore tacksam om du kunde höra av dig till [email protected]!



Mvh,



Christoffer

www.minkurs.se

4 elin:

skriven

Hej petronella! Jag älskar din blogg och allt du gör och jag tycker att det är jättetråkigt att du aldrig uppdaterar längre, tycker verkligen att du ska börja med det igen!

5 Malin:

skriven

De där var ju jättemysiga! Klart du måste göra dem klara (vilket jag antar att du gjort eftersom det är ett rätt gammalt inlägg ;-))

Kommentera här: