angående allt och ingenting

Nej, jag har inte slutat blogga. Men, jag kanske borde eftersom jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera. Fy skäms!
Har ju massvis med saker som skulle kunna fotas och läggas upp.  Det är bara tiden som inte räcker till.
Betyg ska sättas och elevarbeten ska sprättas (jul-nödrim, hihi) (Inte för att de behöver sprättas men eleverna behöver mkt hjälp för att bli klara till jul).

Ska ta mig i kragen så fort jag har gjort allt färdigt på jobbet och köpt alla julklappar, hå hå jaja. Sa någon någonting om julefrid, phuu.

Åsså det här. Jag orkar inte ens kommentera det annat än; så nu är det dåligt att vara pysslig också. Är baka bullar lika med en genväg till att vara en förtryckt kvinna. Herregud, vad händer då om man råkar tycka om att sy sina egna kläder(hjälp)!
1 Gabriella:

skriven

kul att du är tillbaka! jag hittade din blogg för en vecka sedan men jag älskar den redan :) men jag får väl läsa dina gamla inlägg tills du är tillbaka :P

ha en bra dag!

2 Anna Kittybloggarn:

skriven

Hejsan. Jag hoppas att du fortsätter. Det är lika spännande när det till slut dyker upp ett inlägg. Trevlig julhelg!! Din tid är kanske mer värd än att du stressar runt för att köpa julklappar och stöka i hemmet ditt??

3 Liell:

skriven

Bara älskar dina stickade skor!!

Såå kul idé!!



Om du får mer tid över nångång så bli gärna medlem på mitt handarbets-community!!

www.symaskin.ning.com

Det började som ett skolprojekt, men jag tyckte att det var så roligt att lägga upp bilder på vad jag gör och se vad andra människor gör att jag har fortsatt med sidan.

Tyvärr är det ju svårt att ragga medlemmar, men jag försöker =)

Kommentera här: