Fickor i sidsöm

Den här klänningen sydde jag innan sommarlovet.
 
Jag förstår inte varför jag inte syr fickor på mina klänningar mer ofta. Eller det gör jag visst, jag tycker det är lite bökigt och så tar det tid. Men egentligen är det inte så bökigt och egentligen tar det inte så lång tid. Det är bara lathet.
 
 
 
Fickor, en himla bra uppfinning!
1 Linda W:

skriven

Åh, tack för tips på fickan. Funderade på det här om dagen faktiskt, inte för att jag håller på med någon klänning men kanske blir sugen på det om jag vet hur man gör fickor på den. :)

2 Monika:

skriven

Du verkar fantastiskt produktiv och gör så fina grejer, mycket inspirerande! Var hittade du tyget till den här klänningen?

3 Emelie:

skriven

Gud vad duktig du är! Superfina klänningar hela högen:)

Svar: Tack Emelie!
Petra

Kommentera här: