en 10 kronors klänning



varför man skall kunna sy: fyndade ett tyg uppe i norr för cikus 10kr och det blev det en klänning av.
1 maria:

skriven

Vad fint! Inspirerad av bloggen New Dress A Day? http://newdressaday.wordpress.com/

2 Kristin:

skriven

Vilken snygg klänning!!!

Kul att se att det finns en sy blogg som inte bara innehåller barnkläder.



Keep up the good work! :)

3 Linda:

skriven

Hej! Jätterolig blogg, kanonbra! Ett tips/önskemål är lite mer "sytips" till oss andra som inte är lika duktiga! Skulle verkligen uppskattas :-)



Kram!

4 Anna:

skriven

Snyggt , jag ska nog plocka fram min symaskin snart.

5 Elin Zahlander:

skriven

Hej, vi är fyra ungdomar som driver ett Ungt Företag, Restyled UF, och kommer från Rodengymnasiet i Norrtälje. Vår affärsidé är att sy om second hand kläder och en del av idén är även att marknadsföra unga designers genom att låta dem sy om kläderna till helt unika och nya plagg. Om du skulle vara intresserad skulle du kunna kontakta oss på [email protected] eller på min egna mailadress [email protected]. Vi tycker det vore jätteroligt om du ville vara med och få låta andra personer se dina unika kläder!



MVH Elin Zahlander, Restyled UF

6 matilda:

skriven

Fin :)

7 maja:

skriven

fin blogg och jättefin klänning! :D

8 Remade Rehnberg:

skriven

Hej Petronella!



Ville bara säga att jag tycker super mycket om din blogg, så bra syideer du har, grymt!

9 frida:

skriven

Väldigt snygg :D Hur har du gjort denna? Behöver lite inspiration innan jag och mamma ska sy min balklänning :D

Kommentera här: