1 Mikka:

skriven

Vad syr du? :)



puss!

2 Sofia:

skriven

Duktiga du! Den vill jag se snaart!

3 Mylii:

skriven

Jag tycker jättemycket om din blogg! :P

Vad är det dära prickiga du syr för något? :)

4 Gabriella:

skriven

Hej! Syr du på beställning åt andra också? :D Super fina kläder! :D Tycker om bloggen!

5 michelle:

skriven

Hej, jag håller på att sy en kavaj på syslöjden, jag håller nu på med fodret, på bakstycket sa läraren åt mig att sy typ två rektanglar som avsltuas som en triangel både upp och ner jag undra om det ska synas sen eller inte?

6 petronella:

skriven

michelle: trianglar? Jag har faktiskt ingen aning om hur hon menar...

7 Cecilia:

skriven

Hej! Snubblade precis in på din blogg för första gången och måste bara säga att jag blev på jättebra humör av att se allt ditt skapande och dina fina plagg. Det har väckt handarbetaren i mig efter en lång tids dvala. Otroligt inspirerande! :)

8 sanna:

skriven

duktigt!

9 Emilia:

skriven

vad söta grejer du gör!

Kommentera här: