1 ALICE RISHOLT:

skriven

Gud vad du är duktig!! :)

2 Sophie:

skriven

Hej hej!

Undrar bara om man kan köpa/beställa kläder från dig?

3 Karin:

skriven

Den blåblommiga är verkligen jättesöt, både till modellen och till mönstret!

4 Elle:

skriven

Hej!

Vart har du lärt dig att sy?

5 elin:

skriven

frågar samma sak som elle, var har du lärt dig att sy? du är grym!

6 Anna:

skriven

har du någon Mailadress? har några frågor som jag inte orkar ta här!

Du är sjukt duktig, och alla grejjer är verkligen jättefina!

7 bitte:

skriven

va söt

8 petronella:

skriven

anna:[email protected]

9 Ida = din pojkväns syster. :):

skriven

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!! Uppdatera MER!!!!!! Lägg upp din klänning från bröloppet. Du har en fin bild på enbjornochettemo.blogg.se (linns blogg) :)

10 Frida:

skriven

Underbart!! Du är ju kanonduktig, sådär som man själv hade hoppats att man kunde vara. Men, men, jag tittar, följer bloggen och känner lycka istället!

11 Hanna:

skriven

Vad duktig du är! Var har du lärt dig allt? :) Jag driver också en typ av syblogg där jag visar kläder som jag sytt :D hade varit kul om du tittade in!

12 cornelia:

skriven

den översta vad jätte söt! :)

13 Anna:

skriven

ja du är dålig på att uppdatera.. men du är duktig!

14 Amanda:

skriven

Älskar din blogg.

Kan du inte lägga upp en sömnadsbeskrivning på den översta klänningen :) (snälla?) =)

15 Tina:

skriven

Åh gud vilken söt klänning den i mitten! Va duktig du är! Vart kan man köpa mönstret till den? :)

16 Thaina:

skriven

Vilka fina klänningar. Du inspirerar verkligen!

Gillar också att sy men det var länge sen jag gjorde något. Men nu ska jag börja! :D

17 Louise:

skriven

Du är verkligen jätte duktig på att sy och gör jätte fina plagg! =)

18 Ida:

skriven

Helt otroligt fint! Om du skulle få för dig att lägga ut en till sömnadsbeskrivning ber jag lite snällt om en på den rutiga klänningen i mitten. Den absolut snyggaste klänning jag sett!

19 tess:

skriven

super fina :) den översta gilla jag riktigt mycket!

20 elinita:

skriven

Tröjan längst ner och klänningen i mitten var jättefina!! ;)

Kommentera här: