another dress

lilaaa

Som den väntat på att få bli klar, men finally så tog jag tag i mig själv och sydde den klart.
Ännu en gardin som är köpt för billig peng på secondhand. Tröjan är en lös en, bara där för att dölja min bleka hy.

Och troligtvis kommer fler saker att dimpa in nu. Detta p.g.a att jag är  A-R-B-E-T-S-L-Ö-S. Detta resulterar i att jag går omkring i mjukiskläder för jämnan och ojar mig hur tufft livet är och hur otroligt mkt bättre det vore att ha ett sparkapital på cirkus tre miljoner så man kunde slappa utan att ha dåligt samvete. Nu: våra bästa år (ett givet program för den arbetslösa)
1 louise:

skriven

fiin klänning!

2 www.syfroken.se:

skriven

Vilken fin modell på klänningen!
Vill också ha!!!

3 Sassy:

skriven

Åh, vad fin!

4 carina:

skriven

snygg klänning! Du orkar inte skriva en sån där hur-man-gör-grej som du gjort förut??

5 petronella:

skriven

carina: skulle bli så svårt att göra en sådan eftersom mönstret är i flera delar och i mina mått. Men, jag får se. Ingenting är ju som sagt omöjligt...

6 pernilla:

skriven

vart köper du mönstrena?

Kommentera här: