Saker jag gjort den senaste tiden

Jag är med i en teaterföreställning så att sy har kommit lite i andra hand på senaste tiden, men lite har det ändå blivit.
 
Jag har fyndat på tradera. Jag trodde knappt mina ögon, men tydligen så går det fortfarande att fynda där. En massa dragkedjor hittade hem till mig! Räknade ut att slutpriset blev typ 2 kr styck.
 
Har sytt en barntröja. Den blev inte som jag tänkt, men jag är ändå ganska nöjd. 
 
Den här har fått ärmar, dock fortfarande ingen dragkedja...
Jag längtar verkligen tills den blir klar. Jag tror att den kan bli toppen!
 
 
Den här sydde jag för ett tag sedan. Kunde inte låta bli att köpa tyget trots att det är i ett hemskt konstmaterial. Jag är dock väldigt nöjd med slutresultatet.
 
 
 
1 Wallinskaya:

skriven

Vad är det för teaterföreställning? Jag ser också fram emot att se prickiga klänningen klar. :)

2 Ewa med bloggen tygochgarn:

skriven

Så fina klänningar och vilken snygg barntröja - snygga färger ihop. 2 kronor styck för dragkedjorna, ja det kan man kalla ett verkligt fynd! Grattis!

3 Britta:

skriven

Älskar dina klänningar!

Svar: Tack!
Petra

Kommentera här: