Fredrikas sybingo

Jag var ju jättepepp på sybingot, men p.g.a värmen som härjade ett tag så försvann pysselsuget.
Några rutor har jag i allafall lyckats kryssa.
I och med att jag sydde denna, fick jag fem rutor kryssade (sy i en dragkedja, visa något du sytt på blogg, var nöjd med något, sy något av ett secondhandfynd/sy om ett plagg)
 
 
Jag stickade i solen i typ två minuter en dag innan jag flyttade till skuggan...
 
 
Jag hade hemmasydda klänningar vareviga dag när det var bara-ben-väder...
 
 
Jag stickade klart koftan...
 
 
...och trodde att sticksuget skulle hålla i sig och började på ännu en kofta. Sticksuget försvann lika fort som det kom och nu ligger den här stickningen längst in i en garderob.
 
 
Sedan har jag sytt till något till någon annan av det här tyget. Vad det är kan jag inte visa eftersom det är en överaskning till den personen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: