Dag 23, 24, 25 och 26

Den nya klänningen och evighetskoftan (igen!).
 
 
Repris från dag 8, denna gång med bättre bildkvalitet.
 
 
 
Det är ju helt galet bra väder här i norr så i lördags fick det bli jeansshortspremiär + ett hemmasytt linne som jag aldrig visat. Jag börjar bli lite halvless på att ta kort, så mer än så här orkade jag inte denna dag.
 
 
Och idag har det sett ut så här:
 

 
 
1 marie:

skriven

Vilket härligt klänningstyg, snyggt, långkoftan var också väldigt snygg!

2 Linda W:

skriven

Så himla läckert med jeansshortsen med spets på! Och nya klänningen, så snyggt med en bård av mönster nedtill.

Svar: Ja, det är verkligen ett tips: sätta spets på jeansshorts. vet inte hur mycket jag har använt dom. =)
Petra

3 Karin:

skriven

Tyget med de färgstarka blommorna på svart botten är så snyggt! Vill ha...

Svar: Ja, visst är det fint! Jag tycker så himla mycket om det tyget.
Petra

Kommentera här: