Broderiryck

Efter att ha legat i soffan och slöat hela dagen och kvällen fick jag ett ryck. Jag kände att  "nä, nu jäklar måste jag göra något vettigt. Jag broderar klart broderiet".
Jag är väldigt stolt över att mitt tålamod inte tog slut under arbetets gång, mindre stolt med att stygnen inte är så perfekta som jag vill att de ska vara. 
 
Baksidan måste också förevigas.
 
Sedan när jag ändå höll på så tyckte jag att det var lika bra att sy klart väskan.
 
Jag har länge funderat vad jag ska ha för tyg på insidan. Nu löste det sig så att jag tog det jag hade hemma. Det blev jättebra! Vad kan gå fel med blommigt liksom?
1 Ida:

skriven

Wow, vilket jobb! Väskan blev oerhört fin, nu blev jag riktigt inspirerad :)

2 Linda W:

skriven

Wow! Jag är sjuk imponerad. Så himla snyggt det blev. :)

3 Linda W:

skriven

Alltså jag är inte sjuk, utan sjukT imponerad!

4 Sofia:

skriven

Så himla himla snyggt! :)

5 makeityourownhanna:

skriven

Så fin. Speciellt när man vet att de e handbroderat!

Kommentera här: