Kan man få köpa lite tid,tack!


Just nu är tid en bristvara i mitt liv. Jag jobbar typ jämt (utvecklingssamtal-och rättningstider). 

Jag har en härlig tyghög som väntar. Den som väntar på något gott...
1 Mikka:

skriven

Vaaar kommer det där fantastiska "kart"-tyget ifrån?? Ursnyggt!

Svar: Tyg.se :)
Petra

2 wallinskaya:

skriven

Om vi slår ihop dig och mig kan jag bidra med tid och du med kreativitet. Jag har varken ork eller fingerfärdighet just nu, men tid! :)

Svar: Haha, ja det vore något!
Petra

3 Karin:

skriven

Jag undrar också vart det där fantastiska karttyget kommer ifrån?

Svar: Tyg.se :)
Petra

4 Matilda:

skriven

oh vilka fina tyger! ska bli spännande att få se vad du ska göra med tyget med kartorna! :)

5 Felicia:

skriven

Underbara tyger! Du syr fantastiskt klänningar. Det är min dröm att lära mig sy så där snyggt. Hade vi haft lite mer plats i lägenheten så kanske!

6 Fredrika:

skriven

När du köper tyger utan att veta vad du ska göra med dem, hur mycket köper du då?Jag tycker det är så svårt...

Svar: 1.5 - 2m =)
Petra

7 Ida Nielsen:

skriven

Kan du inte skriva ett inlägg om ditt jobb? :) Är du utbildad textillärare? :)

Svar: Ja,jag är utbildad. Ska finurla lite på ett sånt inlägg.
Petra

Kommentera här: