Myten om textilläraren som syr alla sina kläder själv förverkligas

Veckan som gått:
 
En topp som jag tycker om men sällan har.
 
 
En sådan här dag när ingenting i garderoben tycks passa, men ville inte kasta in handduken för det så jag slängde på mig en stor trikåtröja.
 
 
En nysydd trikåtröja, love it!
 
 
En gammal favorit.
 
 
 
En blå leopardklänning.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Linnéa:

skriven

Gud vad snygg den prickiga tröjan är! Har letat i butiker efter en sådan hur länge som helst, men jag kanske borde sätta mig vid symaskinen och sy en istället.

Svar: Ja, gör det! Den är superduperenkel att sy och verkligen användbar!
Petra

2 Ester:

skriven

Tänk, redan maj igen! :) Bra jobbat med MMM14.
Jag tycker också att den prickiga toppen är sjukt fin!

Svar: Tack! Ja, jag är förvånad över hur bra det går. Kanske orkar jag hela vägen…=)
Petra

3 Hanna:

skriven

Den prickiga toppen - I love! Vad har du använt för mönster? :-)

Svar: Tack, Jag har använt en tröja från MQ som mönster.
Petra

Kommentera här: