Vem är det som syr och syr, men aldrig kommer till avslut?

 Jo, men det är ingen annan än jag. Jag har sommarlov och vädret ä piss så det finns ju inte så mycket annat att göra än att se serier och sy. Jag har alldeles på tok för många projekt igång samtidigt. Här kommer en blandad kompott.
 
Ett stycke gardinklänning: 
 
Foder med tyll:
 
 
Högen där alla ofärdiga saker hamnar blir bara högre och högre...
 
 
En klänning som syddes i början på juni lyckades halvt fastna på bild.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Fredrikapåvinden:

skriven

Åh vad mycket fint!

2 Ester:

skriven

Alltså, du syr så grymme mycke så om det är en del som inte riktigt blir klart märks det knappt. :) Gillar den där somriga klänningen med axelband. Och den rosa gardinklänningen blir en dröm! :)

3 Linda:

skriven

Jag har haft planer på att sy en klänning eller kjol med sån där tyllkant ganska många år men det har aldrig blivit av. Det är ingen vidare drift i mig men det känns skönt att se hur produktiv du är så att det blir något gjort någonstans :)

Kommentera här: