In the making...

Rynkning in the making...
 
Till en blommig klänning, för jag behöver ju verkligen fler blommiga klänningar...
 
Ett helt fantastiskt fint tyg! Jag älskar det! Det är lite synd att det är i syntet, och lätt blir varmt, men samtidigt är det lite stretch i och gör att det sitter fantastiskt.
1 Anonym:

skriven

Så då är du inte trött på blommiga klänningar med avskuren midja längre? ;). Skämt åsido, hade jag hittat ett så vackert tyg hade jag inte heller kunnat motstå det. Tycker det ser ut som trycket liknar korsstygn. Är det så?

Svar: Haha, du har helt rätt; jag kunde bara inte låta bli att sy en när jag hittade detta tyg. =)Ja, trycket liknar korsstygn!
Petra

2 joelle:

skriven

jag kan bara hålla med att tyget är fantastiskt! var hittade du det? och man kan aldrig gå fel med en blommig klänning med avskuren midja!

Svar: Tyget hittade jag på Ohlssons tyger. Ja, blommiga klänningar är fantastiska! =)
Petra

Kommentera här: