Påbörjade projekt

Jag blir alltid så nöjd med mig själv när jag gör klart saker som jag påbörjat för länge sedan.
Den här klänningen började jag med i maj förra året, men av olika anledningar så rodde jag aldrig projektet iland.
Nu är den i allafall klar. 

Mönstret har jag konstruerat själv.
 Jag är lagom nöjd med resultatet. Jag hade önskat att man såg vecken mer, sen är det något med den gröna färgen som jag har svårt för emellanåt.
1 Malin:

skriven

Fin klänning! Gillar modellen!

Svar: Tack!
Petra

2 Emelie:

skriven

Vilken fantastiskt fin klänning! Älskar modellen och vidden på kjolen. Typ exakt en sådan här klänning jag är ute efter... Du syr den själv, eller hur? (Om jag förstått det hela rätt haha) Kan man beställa klänningar och sådär av dig eller syr du bara till dig själv?

kRAM!

Svar: Tack! Jo, den är hemmasydd. För tillfället syr jag inte på beställning, men kanske framöver. Du får hålla utkik.
Petra

Kommentera här: