Uppdatering lampprojekt

Lampan blev kanonfin (Hurra!) och var det i ungefär ett dygn.
 
Sedan säckade den tyvärr ihop (Neeeeeej!!!). Jag tror jag snålade med limmet. Just nu ligger lampan i ett mörkt hörn och varje gång jag ser den tänker jag så mycket tid jag lagt på att leta dukar, så många affärer jag besökt för att hitta en badboll (tydligen leker inte dagens barn med badbollar) och så gråter jag en skvätt låtsastårar. Alla projekt är tydligen inte tänkt att lyckas. Synd bara att det ska vara projekt man lagt ner så himla mycket tid på.
 
 
 
 
 
 
1 Bea:

skriven

Nej, vad SYND! Vilken otur.
Så är det ju tyvärr ibland, men det kanske kan "bli" något annat. En lampskärm för en bordslampa kanske, det gör ju inget om DEN slokar lite?

2 Linda W:

skriven

Min farmor gjorde skålar av dukar och använde sockerlösning. Det var hårt som berget.

3 Ester:

skriven

Åh, wow, vad fint det blev! Och fy, va trist att det inte varade längre.. :(

Kommentera här: