kardkalas!

Sprang på den här roliga affischen här om dan. 
 
 
Tror att jag inom kort ska bjuda alla mina kompisar på kardkalas! Det låter väl skoj? Jag måste bara fixa lite kardor först, eller om alla ska få ta med sig en egen karda också bjussar jag på ullen. 
 
 I slutändan köpte jag inte affischen eftersom jag blev lite skrämd av den skumma människan som tittar fram bakom gardinen samt det otäcka barnet som sitter i stolen (eller är det en potta?)
1 Fredrikapåvinden:

skriven

Wow! Kardkalas, vilken grej!

2 Linda W:

skriven

Jag hade lätt velat komma på kardkalas! Håller med om människan som tittar fram, läskigt!

3 Karin:

skriven

Å den där planschen skulle jag vilja ha. Var sprang du på den?

4 Petra:

skriven

Fredrika: värsta grejen! :) Linda: får styra upp något nästa gång jag är i krokarna :) Karin: Kupan i Umeå.

Kommentera här: