Dagen då Ulla flyttade in!

Väldigt ofta har jag stått och svurit när jag försökt nåla på mig själv när jag syr. Ibland har min sambo fått rycka in och nåla när det har varit något viktigt plagg (tack Johan!). För att slippa svära och vara beroende av någon annan har jag länge tänkt att en provdocka skulle man ha. Jag har gått runt i butiker, men inte hittat den ultimata. Eftersom den ska stå framme vill jag att den ska se snygg ut också. Tack och lov för internet! Sökte runt och hittade det jag sökte.
 
I mitt sökande på nätet har jag också läst att dockan ska döpas för att bringa god sylycka. Kanske lite töntigt, men ack så roligt! (Jag har gått runt och sagt till folk att vi ska få en ny inneboende som heter Ulla. Mamma ställde sig väldigt funderande.)
 Här har vi just hämtat Ulla.
 
 Jag beställde Ulla (Lady Valet) från www.singermachines.co.uk . Hon kostade med frakt 1800 kr. Allting gick väldigt smidigt och det tog ungefär en vecka innan hon var framme. Jag är supernöjd! Foten är snygg och rejäl (ingen vinglig järnsak som de flesta andra dockor har). Dessutom är den lätt att ställa in. Måtten stämmer inte riktigt med verkligheten, men när man vet om det så kan man ju justera det i tanken. Bystformen är lite spetsig,men det löser jag genom att Ulla får ta på sig en bh.
 
 Just nu håller jag på med en klänning med krage och då är Ulla guld värd!
 
 
 
1 Ester:

skriven

Åh, va kul! Vilken bra inneboende! Hoppas att hon kan göra lite nytta i hushållet också.. :)

2 Elin:

skriven

Åh vilka fina klänningar!

3 Linda W:

skriven

Wow! Det var faktiskt ett bra pris på provdockan också! Kul! Förstår att det underlättar. :)

4 Julia - Chasing Vintage:

skriven

Hej Petronella!
Julia heter jag och skulle vilja få tag på dig angående en liten hemlighet :)

Maila mig så himla gärna på [email protected] så att jag kan maila tillbaka sen :)

Många kramar!
Julia - Chasing Vintage

5 FrankAneft:

skriven

Profil uytkownika Sanchez Axel - zdrowie, medycyna - ekliniki.pl http://www.ekliniki.pl/profil/axel-sanchez/132017/ - Show more!..

6 induct:

skriven

https://pq.hosting/vps-vds-italy-roma

7 Bleweda:

skriven

https://sobraniemebel.ru/stools/metal

8 Buy-Soft-Caw:

skriven

Regards, I recently came to the CSStore.
They sell Cheap Nuance software, prices are actually low, I read reviews and decided to Buy Cheap Visio Standard 2021, the price difference with the official online store is 35%!!! Tell us, do you think this is a good buy?

Buy Cheap Autocad Map 3d 2021

9 Rogerces:

skriven

Greetings, I'm completely new here, Now i am not sure if this section will be the right place to create this and sorry just for this, but I was hoping someone here on petronellass.blogg.se would be able to assist me.



I am wondering anybody knows any trusted source for best crypto signals, need a fine source intended for such services. Is this crypto channel authentic and anyone worked with them ?



crypto signals



In addition please bring in any good as well as comprehensive directory website for more inormation about this type of services. I actually appreciate it.

Kommentera här: