Virkade dukar



En gång kom jag över en massa virkade smådukar i olika färger för en billig peng. Jag hade glömt bort dessa, men hittade dem i dag i en kartong. Tanken var att jag skulle göra ett överkast. Det projektet får nog läggas på is ett tag. Tanken på att sitta och sy ihop alla lappar framkallar för mycket ångest.
Synd att det inte fanns någon vit duk som jag kunde använda till lampprojektet...
 
Och hur går det då med lampprojeket? Det står lite still eftersom jag inte har hittat en badboll. Var kan man få tag i en badboll? Förslag och tips tas tacksamt emot. Har provat clas ohlsson, Teknikmagasinet, leksaksaffär och sportbutiker.
1 Linda W:

skriven

Då känns det ju som du letat på de flesta ställen, men om det inte är fel årstid för det så kanske det finns på någon bensinmack? Dom har ju allt! :)

Kommentera här: