vad jag borde...

Jag borde producera, fotografera, uppdatera mera.
Ponera att jag då kunde briljera
Kanske borde jag bloggen omstrukturera
(Måste verkligen börja motionera)
Men det blir ingedera
Kanske borde jag bloggen förtidspensionera
Men det är ju så kul att läsa det ni kommentera*


*(r)

1 Anna Eleonor:

skriven

Hej! Saknar dina inlägg men när de väl dyker upp så är de som pärlor i mussla!

2 Anonym:

skriven

Hej Petronella!



Kom in här för att lägga till din blogg i mitt RSS flöde, har följt din blogg ett tag och blir inspirerad! Gillar nämligen också att sy. Jag tycker du är kreativ och grymt bra på att sy.. Tycker inte du skall sluta blogga, men känn ingen press att du borde göra det ofta. Och nu när jag har RSS så dyker ju dina inlägg upp automatiskt.. smart sak...



Vänliga hälsningar



Karin



www.karinsperspektiv.webblogg.se

3 Alice:

skriven

Håller verkligen med dig! Jag är rätt kass på att sy, och i somras fick jag världens sy-ryck. Hittade då denna blogg, och kolllade igenom den från början till slut. Riktigt bra :D Jag tycker du ska fortsätta, då jag blev lite ledsen när det inte kom några fler inlägg ;)

Bra dikt btw ;)

4 maria:

skriven

hej jag undrar om du kan sy en klänning som är kort, till lite längre? Hör av dig.

5 Anna @sweet life:

skriven

Haha! :)

6 Michaela:

skriven

Älskar din blogg och tycker verkligen inte att du ska sluta. Även fast du inte uppdaterar ofta så är de inläggen väldigt uppskattade.

7 Anonym:

skriven

Sluta inte uppdatera för jag tycker din blogg är så fin!!

Kommentera här: