hårband



Ett hemmagjort hårband med 20 tals känsla. Ser ut som jag har mjäll i håret, men det är bara snöflingor som håller på att smälta.
1 Mia:

skriven

Åh jag älskar din blogg! :) Du är så himla duktig att sy, virka och sticka! Har precis börjat sy och känner ett sånt sug! Tänker följa din blogg i fortsättningen så fortsätt på samma sätt :) Trevlig helg!

2 rebecca:

skriven

Tänkte bara säga att jag älskar din blogg, blir alltid superinspirerad och vill genast sätta mig och sy när jag tittar in här :)

3 Hanna Öhrn:

skriven

Hej! Jag har ett erbjudande du nog skulle vara intresserad av! Vårt företag unsigned design erbjuder oetablerade kläddesigners en chans att komma in i modebranschen. Om jag får din mail så kan jag skicka info om företaget och vad vi gör?

Mvh Hanna Öhrn

Unsigned design

4 Hanna Öhrn:

skriven

oj, glömde skriva mailen dit du kan skicka din mailadress : [email protected]

5 rino:

skriven

Hej! skickar vidare en sytipsutmaning till dig på min blogg. Hoppas du tycker att det vore kul att svara:-)

6 Anna:

skriven

jäklar vad fint, hur gjorde du det? kan du inte visa steg för steg?

Kommentera här: