snabbsytt...

rosett

...en rosett att ha i ett katastrof "bad hair day" hår. Så lätt, så snabbt, så snyggt.
Beskrivning kan jag lätt sno ihop, dock inte nu. Nu är det påsk.
1 PrettyInPink:

skriven

jättesöt rosett!!

2 Mothersvea:

skriven

ah sa tjusigt!

3 Mikaela:

skriven

Hej. Du är så himla duktig på att sy, jag älskar dina klänningar. Kan inte hitta någon mailadress till dig, skulle vilja diskutera om du ev. skulle kunna sy upp en klänning till mig. Om du har tid och lust :) Kanske kan du maila mig? :)

4 Dress Like a Princess:

skriven

Så sött

5 sanny:

skriven

sött :)

6 Anonym:

skriven

Himmel vad fint!1 kan inte du lägga in en sybeskrivning på den där?

7 petronella:

skriven

p.i.p: tack
mothersvea: jepp den blev flott.
Mikaela: har skickat ett mail till dig.
dress like a princess och sanny: thanks
Anonym: jepp, det ska jag absolut.

Kommentera här: